Nu kan du skriva ut etiketter direkt från JobOffice Kassa
I nästa uppdatering av JobOffice Kassa har vi efterlängtade nyheter för dig som skriver ut egna etiketter.
Vi erbjuder nu möjligheten att skriva ut prisetiketter med en Zebra etikettskrivare. Markera en vara i kassan och välj en mall som passar den storlek du har på etiketten.
Kassan skriver automatiskt ut varunummer, benämning och pris samt en streckkod som du kan scanna om du har det på varan.
Saknar du en etikettstorlek för utskrift i kassan är du välkommen att kontakta vår support så kan vi hjälpa dig ta fram en.
Förutom Zebra prisetiketter kan du även skriva ut produktinformation för en hyllkantslist på din kvittoskrivare.
Få med artikelnummer, benämning och pris på en färdigformaterad utskrift som du enkelt kan fästa i din hyllkantslist.
Vad behöver jag och vad kostar det?
Både utskrift av prisetiketter med en Zebra etikettskrivare och utskrifter för hyllkantslister kommer ingå i vårt basutbud av JobOffice Kassa och vara tillgängligt för alla helt utan extra kostnad.
För utskrifter för hyllkantslister kan du använda din befintliga kvittoskrivare eller en annan valfri skrivare.
För prisetiketter krävs en Zebra etikettskrivare. Vi rekommenderar en Zebra ZD421d 203dpi USB etikettskrivare (se ovan bild). Men utskriften bör fungera med alla modeller av Zebra etikettskrivare.
Om du vill veta mer om etikettutskrifter med JobOffice Kassa, behöver andra storlekar eller om du är i behov av en ny etikettskrivare är du välkommen att kontakta oss.