Skip links

Förenkla din vardag med JobOffice Kassa integration till Visma.net ERP

Vad är Visma.net ERP?

Visma.net ERP är ett komplett molnbaserat affärssystem utvecklat för bolag som
vill automatisera sina ekonomiska och administrativa processer.
Läs mer om Visma.net ERP hos Visma.

Vad är JobOffice Kassa med integration
till Visma.net ERP?

Dina artiklar i Visma.net hämtas automatiskt över til JobOffice Kassa
Alla dina artiklar hämtas automatiskt till kassan.
Varje försäljning uppdaterar lagret i Visma.net för sålda artiklar
Vid försäljning i kassan uppdateras lagret automatiskt i Visma.net ERP.
Försäljningen från kassan bokförs automatiskt i Visma.net ERP
Alla kvitton bokförs automatiskt med verifikat i Visma.net ERP.

Vad ingår?

  1. Automatisk synkronisering av artikelregister, priser och lager.
  2. Hämta bokföringskonton och koddel till kassan.
  3. Skapa en ny Visma försäljningorder direkt från kassan på en valfri kund.
  4. Skicka automatisk försäljningen i kassan till Visma.net ERP och uppdatera bokföring och lager.

Läs mer om vad som ingår med JobOffice Kassa.

Vad kostar det?

547 kr/mån obundet via autogiro.
Detta ingår alltid som standard:
  1. Kontrollenhet (svarta lådan) för Svenska Skatteverket. Ingen extern kontrollenhet behövs.
  2. Säkerhetskopiering till molnet. Så du kan känna dig trygg.
  3. Fri användarsupport alla dagar inklusive kvällar.

Läs mer om vår prissättning.

Hur går det här till?

Jo, vårt program JobOffice Sync Center, sköter synkroniseringen mellan systemen.

JobOffice SyncCenter
JobOffice Sync Center nere vid klockan gör hela jobbet!
Inställningar för JobOffice SyncCenter för integration mot Visma.net ERP
Inställningarna för integrationen är enkla, logga bara in och ange ditt företagsnummer så är du igång.
Försäljningen från kassan bokförs automatiskt i Visma.net ERP
Följ sedan din försäljning i direkt i Visma.net ERP.