En låg månadskostnad


Men vad ingår?

JobOffice Kassa har inga startavgifter eller transaktionsavgifter. Du betalar endast en licensavgift för varje månad du vill använda kassan. Abonnemanget löper helt obundet.

Nedan följer en lista på de vanligaste funktionerna som ingår för 249 kr / månad

Skapa så många företag du vill

Har du mer än ett företag eller om ni är flera som delar på en kassa med olika organisationsnummer betalar ni endast en licens / kassa. Hur många företag ni väljer att skapa är helt upp till er och påverkar inte priset.

Flera användare med pinkod

Är ni flera som arbetar i kassan under samma företag kan ni själva skapa egna användare med pinkod så ni kan sedan följa försäljningen och se vem som sålt vad och hur för hur mycket.

Ingen gräns på antalet varor

Du kan skapa hur många varugrupper och varor som helst. Du bestämmer helt själv hur du vill sortera och gruppera dina varor och vilken information de ska innehålla.

Egna redovisningskonton

JobOffice kommer förprogrammerad med de vanligaste redovisningskontona som används enligt redovisningsstandarder så att du inte behöver ställa in något för att börja arbeta. Men naturligtvis har du själv full kontroll och kan ändra nummer och namn på alla konton.

Inga begränsningar på försäljning

Det finns inga begränsningar eller extra kostnader som påverkar din försäljning. Du kan sälja hur mycket eller lite som helst.

De vanligast betalsätten ingår

Kontant, Kort och Presentkort som betalsätt ingår.

Färdiga standardknappar

Du får med en hel del olika standardknappar som kommer förprogrammerade med de vanligaste funktionerna så som rabatt, ändra antal, retur och återköp och öppna kassalåda. 

Egna knappar

Välj själv vilka varor eller varugrupper du vill skapa knappar för. Du skapar själv knappar och undergrupper och bestämmer storlek och färg.

Skapa macroknappar

Genom vår Macro editor kan du själv skapa knappar som utför flera funktioner på en knapp.

Alla kvitton sparas

Alla kvitton som skapas efter varje försäljning sparas digitalt i JobOffice. Så du kan lätt söka upp och se tidigare kvitton och skriva ut en kvittokopia.

X och Z dagsrapporter

Du kan enkelt med två knappar direkt i JobOffice få ut både X och Z dagsavslut. Du bestämmer själv när och hur ofta du vill få ut dem. Alla dagsrapporter kommer ut på papper per automatik men sparas även i JobOffice så du enkelt kan få ut kopior senare.

Exportera och skicka SIE-filer

Använder du eller din revisor ett ekonomisystem kan du från JobOffice enkelt exportera en SIE4-fil med all information från dagsrapporterna som du sedan importerar direkt in i affärssystemet.

Rapporter och statistik ingår

Statistik över försäljning och möjligheten att skriva ut en rapport för en viss period ingår.

Säkerhetskopiering ingår

För att inget ska går förlorat tar JobOffice automatiskt en säkerhetskopia av ditt företag all efter varje dagsavslut. Är du ansluten till Internet skickas den även till våra servrar för extra säkerhet.

Fri användarsupport med fjärrhjälp

Alla användarsupport ingår. Du kan kontakta vår kundtjänst kl. 8-17 varje helgfri vardag på telefon eller e-post. Du får även tillgång till vår användarmanual som du hittar direkt i JobOffice och vår support sida med de vanligaste frågorna.

Uppdateringar och ny funktionalitet ingår

Vi släpper löpande nya uppdateringar med förbättringar och ny funktionalitet. Alla uppdateringar hämtas och installeras automatiskt och kostar inget extra.