Vad ingår?
vår fortnox integration
- Synkronisering av artiklar, priser, lager och kunder.
- Uppdaterat lager och försäljningsstatistik i realtid
- Skapa nya och uppdatera kunder och artiklar
- Orderhantering för beställningar och fakturering
- Automatisk bokföring
Vad ingår?
vår fortnox integration
- Synkronisering av artiklar, priser, lager och kunder.
- Uppdaterat lager och försäljningsstatistik i realtid
- Skapa nya och uppdatera kunder och artiklar
- Orderhantering för beställningar och fakturering
- Automatisk bokföring
Synkronisera
Förenkla arbetet
Kassan läser automatiskt in artiklar, priser, lager och kunder från Fortnox i realtid så att du alltid har ett uppdaterat register.
Hitta och sälj i kassan med hjälp av streckkod, knappar eller ett avancerat filter.
Ta betalt direkt, delbetala med Klarna eller Svea eller skicka till Fortnox för egen fakturering.
Orderhantering
Hämta och betala
Se en lista över alla öppna order du har i Fortnox och hämta dem till kassan. Du kan uppdatera en befintlig order eller hämta den och ta betalt för den direkt i kassan.
Har kunden en obetald faktura? Låt dem direktbetala den i kassan med exempelvis kort eller Swish.
Bokföring
Spara tid
Alla kvitton sparas i kassan och skickar försäljningen till Fortnox direkt efter slutfört köp.
Låt kassan hjälpa dig spara både tid och pengar med automatik lagerhantering och bokföring.
Få överblick
Automatisera
Anslut kassan till Fortnox platform med hundratals andra integrationer som hjälper dig förenkla och automatisera alla flöden.
Låt systemen göra jobbet åt dig med uppdaterad försäljningsstatistik i realtid så att du kan ta rätt beslut för din verksamhet.
boka en
personlig demo
Du är i trygga händer. Låt och visa dig hur integrationen till Fortnox fungerar live
för småföretagare och redovisningsbyråer
Vad är Fortnox
Fortnox är en molnbaserad plattform för småföretagare och redovisningsbyråer.
Plattformen ger kunderna tillgång till finansiella tjänster så att de kan sköta ekonomin på ett effektivt sätt.