Skip links

Få kontroll över ditt artikelregister, lager och bokföring i JobOffice Kassa med Visma Administration.

Vad är Visma Administration?

Visma Administration är ett av landets mest använda affärssystem.
Anledningen – smarta funktioner som inte går ut över enkelhet. Om du integrerar kassan med Visma Administration skapar du ett kassasystem med lagerhantering!

Läs mer om affärssystemet Visma Administration hos Visma SPCS.

Vad är JobOffice Kassa med
integration till Visma Administration?

Ändrar du en vara sparas den i Visma i realtid och du får information om det till höger i övre hörnet.
Från kundbilden kan du öppna och hämta in en order till kassan och låta kunden betala en order i kassan.
Väljer du i kassan att låta kunden betala mot faktura får du ut följesedlar där kunden skriver på en och en som du ger kunden.

Vad ingår?

  1. Automatisk synkronisering av artikelregister, priser och lager.
  2. Hämta bokföringskonton och kostnadsställe till kassan.
  3. Se och skapa nya kunder i Visma direkt från kassan.
  4. Hämta en öppen Visma order till kassan och ta betalt.
  5. Skapa en ny Visma order direkt från kassan på en valfri kund.
  6. Skicka automatisk försäljningen i kassan till Visma Administration.
  7. Välj om försäljnings skickas i realtid per kvitto eller per dag.

Läs mer om vad som ingår med JobOffice Kassa.

Vad kostar det?

547 kr/mån obundet via autogiro.
Detta ingår alltid som standard:
  1. Kontrollenhet (svarta lådan)  för Svenska Skatteverket.
  2. Säkerhetskopiering till molnet. Om olyckan skulle vara framme
  3. Fri användarsupport alla dagar inklusive kvällar.

Läs mer om vår prissättning.

Hur går det här till?

Jo, vårt program JobOffice Sync Center, sköter
synkroniseringen mellan systemen.

JobOffice SyncCenter
JobOffice Sync Center nere vid klockan gör hela jobbet!
Inställningarna för integrationen är enkla men också kompletta med allt du behöver kunna göra.